Παρακαλούμε να μας εκφράσετε την άποψή σας για τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας, σημειώνοντας με √ στο τετραγωνάκι του παρακάτω ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνει, θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τις
υπηρεσίες του Νοσοκομείου μας.

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ

    Φύλο ασθενούς:

    Η εισαγωγή σας ήταν:

    Ποιος συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο:

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ:


    ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΝΗ:

    Συμπεριφορά του προσωπικού που σας υποδέχθηκε στο Νοσοκομείο:

    Άνετο και ευχάριστο περιβάλλον:

    Επιμέλεια και καθαριότητα θαλάμων:

    Λειτουργικότητα βοηθητικών συσκευών (κουδούνι, τηλέφωνο, φωτισμός κ.λπ.):

    Ποιότητα φαγητού:

    Επιμέλεια σερβιρίσματος (εμφάνιση, θερμοκρασία κ.λπ.):

    Συμπεριφορά προσωπικού τροφοδοσίας:

    ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ:

    Ενημέρωση για τη νόσο, τις εξετάσεις και πληροφόρηση σχετικά με τα ερωτήματά σας:

    Οδηγίες για τη θεραπεία από τους ιατρούς:

    Φιλική και ευγενική συμπεριφορά ιατρών:

    Χρόνος αναμονής για την πραγματοποίηση των εξετάσεων :

    Συμπεριφορά του προσωπικού κατά τη διάρκεια των εξετάσεων:

    ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ:

    Φιλική και ευγενική συμπεριφορά νοσηλευτών:

    Ενημέρωση σχετικά με τη νοσηλευτική φροντίδα:

    Χρόνος αναμονής για την πραγματοποίηση των εξετάσεων :

    Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας, ικανότητες και εμπειρία νοσηλευτών:

    ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ:

    Τρόπος αντιμετώπισης των επισκεπτών ή συνοδών σας:

    Ταχύτητα διεκπεραίωσης της διαδικασίας εξιτηρίου:

    Οδηγίες που δόθηκαν για να ακολουθήσετε πηγαίνοντας στο σπίτι:

    Βοήθεια για τη μετακίνησή σας (εφόσον χρειάσθηκε) Δεν χρειάστηκε:

    Λειτουργικές διευκολύνσεις και πληροφόρηση από τις Γραμματείες του Νοσοκομείου: